ELLOW

ELLOW
ellow
ellow

22 January 2012

new story

Saya berkawan dengan ramai orang

Dan saya ada beberapa kumpulan
Kumpulan pertama:

*bunyi disk rosak (typical comedy drama)*

Oops sorry
There's a parody alert.

Well,
Ok, stop speaking
*bunyi disk rosak lagi (haihh typical nya drama zaman sekarang. bosan)*

sambung

Sebenarnya tiba-tiba terfikir psl ni.
Tp bukan secara
NEGATIF

Saya berasa semakin bangga
kerana perubahan sejak...
sekolah rendah?
Tak, tak.. Form 1

Saya langsung tak terfikir nk membahagikan masa bersama,
dsb, blah, blah, blah~
Sebaliknya
saya berbesar hati kalau semuanya bersama,
walaupun sebenarnya saya tak perlu buat apa-apa pun boleh terjadi yg sedemikian.

Dan saya sangat sangat tidak akan
menjelaskan senarai-senarai kumpulan tersebut
sebab saya orang yg baik
saya tak nak org kecik hati
memandangkan saya ada pengalaman dlm menilai org.

Dan (lagi) saya rasa ini bukanlah kumpulan pun.
Cuma geng,
di mana cerita A pada geng 1,
cerita B pada geng 2,
dsb.

Cerita are not rahsia.
So bila cerita A dan geng 2 dengar,
tak mungkin akan ada "eh, jgn ckp kat sini~ dia dgr~ blah blah blah"
dan timbullah kekecikkan hati di situ, ya.

Sebaliknya,
bila cerita psl benda yg sukar difhmi,
cuma dengar je, selagi dia tak halang~

Dengan itu, tak mungkin mempunyai masalah
apabila berkawan dgn semua orang.
Betul tak?

Know what,
PARODY ALERT WAS ALWAYS HERE FROM THE BEGINNING~

English still the better word to make pissing-people-off confessions :)

0 bela diri: