ELLOW

ELLOW
ellow
ellow

17 August 2010

kepala

kepala saya blank.
sebab terkena penyakit itu.
penyakit yang tak tahu apa nama.

***

penyakit ni akan 'serang' kalau saya tak cukup tidur / tidur kat tempat yg sejuk.
tapi bukan setiap kali di'serang' bila saya tidur macam tu.
dia datang tak ikut masa.
kadang-kadang saya ok je tidur, tiba-tiba kena juga!
sakit hati dan jiwa...

err.. lupa nak cakap.
penyakit dia pening yg agak melampau.
kadang-kadang bangun tidur tiba-tiba rasa blank.
cakap pun tak betul.
jalan pun macam nak jatuh.
1 jam kemudian baru pening.
30 minit kemudian dah tak larat nak bangun.

cara-cara saya atasi,
tidur, tidur, tidur.
atau,
tak nak cakaplah!!

okey, sekarang saya dah berilusi dengan penyakit tu,
dan saya akan pening lagi.
BYE!!

0 bela diri: