ELLOW

ELLOW
ellow
ellow

31 July 2010

beg beg beg

ada satu beg ni.
diletak di satu tempat letak beg.

apabila tuan beg tu datang,
kelihatan budak2 lelaki sedang melepak di situ.
si tuan ni nak pergi ambil beg dia memandangkan ada beberapa budak2 perempuan di situ.
tapi bila si tuan menghampiri, budak2 perempuan itu pergi. dah habis bisnes mereka.
jadi si tuan ni malu nak terus pusing depan2 tu,
dia pun jalan terus sambil memikirkan mcm mana nak larikan begnya.
dilihatnya, beg itu betul2 di sebelah budak2 lelaki tu.

jadi dia pun berhenti, agak jauh dari kumpulan lelaki itu,
dan pusing. patah balik.
budak2 lelaki tu pandang2 dia, semacam. bisik2. dan gelak.
sememangnya menakutkan!

dan dia terjumpa kawannya.
dia meminta tolong.
apabila mereka melihat di manakah beg mereka,
beg mereka SUDAH berada di tangan budak2 lelaki itu.
gaya budak2 lelaki tu macam beg2 tu adalah bantal.
dan mereka berbual2, buat taktau.

jadi kam..... err.... mereka pun meminta tolong kakak senior.
dan masalah selesai.
"banin, beg tu... diorang punye. ape korang buat kat sini? ni tempat banat letak beg, kan?"
dan budak2 lelaki itu pun BLA.
dan si tuan dan kawannya menghembuskan nafas lega.
"terima kasih, kak!"

perasaan saya: mmg awl2 tgk tu, bengang la! ade ke patut lepak tmpt banat?! sebaik ade akak tu! baru korang tau sape BANAT! ehehehe....

0 bela diri: