ELLOW

ELLOW
ellow
ellow

14 February 2010

api




salam...

kejadian yg baru blaku beberape minit yg lpas...
disbbkan tgh on, tulis je la..
hehe...

aku nk kene tolong mak aku... (tolong ambikkan tisu je -_-)
pastu mak aku nk psg api td...
disbbkan dapur masak lame x digunekan atas sbb2 tertentu,
agak lmbt la api tu nk menyale...

dan...
(buat org berdebar)

tisu yg aku ambik td berdekatan ngan api tu...
tetibe api tu menyale dgn mengejut...
api tu pon merebak la ke tisu tu...

disbbkan aku baru smpai...
otak aku lmbb sikit nk tangkap...
jd aku terdiam je tgk tisu tu terbaka...
sian tisu tu (merepek)...

mak aku pulak...
tanpe bunyik yg menunjukkan terkejut...
spt tarikan nafas, melatah, dsb...
beliau pun pegang hujung tisu yg masih sihat walafiat tu...
dan letak kat dlm sink...
dan membuka air paip...
dan...
api tu terpadam la.. ape lg?

kalau aku yg slalu lmbt 'pick-up'...
mesti tisu tu pon da habis dilahap api...
mesti bende lain pon dah dikunyah (merepek lagi) api...
dan...
nauzubillah...

jd kesimpulannye...
mak aku tu dlm golongan yg berani + cpat 'pick-up' la...

dan kesimpulannye lg...
jgn jd cam api...
kecik2 kwn, bile besa jd lwn...
(ade kaitan ke?)

jane!

0 bela diri: