ELLOW

ELLOW
ellow
ellow

15 August 2009

boikot...

salam...


kat sini ana nk cite...
eh cite ke?
pape la~


dlu2...
beberape bulan yg lalu...
malaysia ni memboikot brgn israel...
tol x?


lalu KFC...
kosong je...
lalu McD...
org jage counter dah kebosanan...
tp...
tu dlu2 je...
skarang?
haha~


cbe la lalu KFC...
org pakai tudung yg byk...
McD pon same...
menunjukkan diorg da x kesah da...
psl sume ni...
korg ingat skarang da abes perang kat gaza sane ke??
ha? haaaaa? (emosional lak...)
nk tunggu time tu...
kiamat la jwbnye...
ana pon pelik...
tp kekadang ble lalu KFC mmg klua nafsu mkn...
sebaek mak ana ade :p
terus kene tazkirah...


kwn ana ckp...
kakak die ckp kalo was-was xpe...
mmg la...
tol la tu...


tp kalo da ade org bgtau yg tu boikot...
tu bkan was-was da namenye...
da tau bende tu boikot...
nmpknye die maseh x phm was-was =.=
ayah ana plak ckp...
kalo boikot kite mkn gak...
same la ertinye dgn membunuh...
membunuh tu dose...
jd kalo kite x boikot kite dpt la dose...
tol x?

ok la... tu je...
ana pon ape yg baik sgt nk bg tazkirah kan?
bye!

0 bela diri: